Bicycle! XL Gent (Jomasport)

Bicycle! XL Gent (Jomasport) contactadres edit

Postcode: 9000

Adres: Koningin Fabiolalaan 7, Gent

Telefoon: +32 9 222 62 87

Website: http://www.fiets.be/

Description: Fiets! De leukste fietsenwinkel met alle topmerken.

Openingsuren

zondag
Gesloten
maandag
Gesloten
dinsdag
09:00 – 18:30
woensdag
09:00 – 18:30
donderdag
09:00 – 18:30
vrijdag
09:00 – 18:30
zaterdag
09:00 – 18:00

Reviews

25.04.2018 Christophe Willems - 1/5
Vorig jaar een ebike gekocht net voor de Gentse feesten Gazelle C7 met batterij 500 kWh. nog 2 waterdichte fietszakken bij gekocht en 2 deftige sloten. Totaal bijna 4 000€. Eerste onderhoud? Och, eenmaal per jaar. Rond periode waarin je kocht.... ondertussen 1500km verder in 9 maanden. ACHTERWIEL : Alle spaken zitten heel los. Schade aan de velg. Nu moet ik nog langer dan een week wachten om de fiets te kunnen binnen steken in de atelier. Een advies : KOOP HIER NOOIT JE FIETS. mooie winkel, mooie etalage, veel show. Dienst na verkoop ONDER NUL. BLIJF HIER WEG.
01.04.2018 Peter Vergauwen - 1/5
Een schande voor het beroep van fietsenmakers! Dienstnaverkoop en herstelling sucks. Schande nooit meer ! Personeel zit meer op de gsm te spelen dan mensen te helpen , nochtans lipen ermeer verkopers dan klanten! Duur en onvriendelijk ook nog keer! Mijn laatste fiets ooit daar bijdie snotapen
07.03.2018 Yves Van der Fraenen - 2/5
als ik het kan vermijden, zal ik hier niet meer gaan - alles loopt goed bij de verkoop, maar achteraf loop je tegen de muur aan van de naverkoop - er is wel een klantvriendelijke gast in het atelier (degene die wat scheel kijkt, sorry voor de stigmatisering, maar dat is een topkerel!), probeer die te pakken te krijgen als je er toch moet zijn - veel problemen gehad met wisselstukken, beloften die aan de telefoon gedaan worden en waar een andere gast ter plaatse dan anders over denkt of niets van weet - basisbelofte bij het begin als je een stromer aankoopt: altijd vervangfiets - maar dat blijkt in de praktijk dan een gewone elektrische fiets of zelfs die is er soms niet - bij een vervangwagen geef je ook geen brommer in de plaats, me dunkt - intussen de goede service van 'bmc' in nazareth ontdekt - ik rij met plezier wat verder nu - voor de gewone (niet-elektrische) herstellingen is 'fietsen dirk' in drongen ook een topper
09.02.2018 Wim Van Goethem - 1/5
Ik ben al meermaals in de winkel geweest met zowel positieve als negatieve ervaringen maar helaas toch net iets te veel negatieve. Deze keer heb ik een elektrische bakfiets voor herstelling binnen gebracht. Eerst was de motor stuk die besteld diende te worden, daarna waren het de lagers die kapot waren en besteld dienden te worden, nu ontbreekt er blijkbaar opnieuw een stuk van de motor dat besteld is en elke dag kan binnen komen. Dit spelletje duurt nu bijna 3 weken. Je zou verwachten dat eerst het probleem geanalyseerd wordt en dan de nodige stukken besteld worden maar blijkbaar werkt het zo niet. Het is meer trial en error. Dat is althans het gevoel dat ik krijg. Telkens ik bel gaat het ontbrekende stuk dezelfde dag binnenkomen. Werkelijk benieuwd wanneer ik de bakfiets zal terug hebben... Hoop dat ik hem op den duur niet zal moeten weghalen om hem bij iemand met kennis van zaken te laten herstellen.
07.02.2018 Christopher Balcaen - 1/5
De klantvriendelijkheid en hulpbereidheid van de monteurs kunnen duidelijk worden verbeterd. Bij een vraag over het afstellen van het zadel en het stuur zei de medewerker op een korte manier dat de winkel dit niet doet. Er worden geen suggesties gegeven wat wel kan worden gedaan of waar ik wel mijn stuur en zadel kan laten afstellen. Kortom duidelijk verbetering in de service en klantvriendelijkheid nodig om nieuwe klanten welkom te laten voelen en terug te laten komen!

Categorie

Categorie: Fietswinkels

Lokaal: Gent

Regio: Vlaanderen