Bicycle! Hasselt

Bicycle! Hasselt contactadres edit

Postcode: 3500

Adres: Herkenrodesingel 85, Hasselt

Telefoon: +32 11 45 21 25

Website: http://www.fiets.be/

Description: Fiets! De leukste fietsenwinkel met alle topmerken.

Openingsuren

zondag
Gesloten
maandag
Gesloten
dinsdag
10:00 – 18:00
woensdag
10:00 – 18:00
donderdag
10:00 – 18:00
vrijdag
09:00 – 18:00
zaterdag
10:00 – 18:00

Reviews

15.07.2017 Chris B. - 5/5
Gisteren hebben mijn vrouw en ik deelgenomen aan de bromptonride te Hasselt. Dit was een zeer leuke ervaring. We mochten met perfecte bromptons rijden. De fietsen werden door de medewerkers van Fiets! op maat gezet. We kregen deskundige uitleg over de, boven verwachting, goede fietsen. Ondertussen genoten we van een toeristische rondrit van een 15-tal km door Hasselt. Hartelijk dank aan het volledige team van Fiets! Hasselt!
23.05.2017 fons claes - 2/5
Ik heb een koga gekocht , vrij dure fiets dus, Na een jaar en 1652 km loopt het voorwiel vast. Niet dat ik dat echt erg vind als die fiets maar snel gemaakt word, zodat ik kan verder fietsen. Maar vandaag 24-5 heb ik gebeld om een afspraak te maken om die fiets te repareren. Ik verschiet me een bult als ik moet wachten tot 2 juni om die fiets te MOGEN binnenbrengen. Dat is erg van de pot gerukt? Wanneer ik mijn Volkswagen Sharan bij Peugeot, Midas garage breng, voor een complete motorsmering moet ik niet eens een afspraak maken en bij Fiets moet ik tien dagen wachten om een voorwiel even bij te regelen. Ondertussen heb ik geen fiets!! Lijkt slechte servies en versta ik niet. groetjes
16.11.2016 marc baillien - 1/5
Eind vorig jaar tijdens een uitstap in Antwerpen bij Fiets in Aartselaar een Kalkhof Highspeed e-bike gekocht. Omdat we de fiets toen niet onmiddellijk met de auto konden meenemen stelde de mensen van fiets voor deze te laten leveren in het filiaal te Hasselt. dit was voor ons een prima oplossing. de Levering liet helaas 3 weken op zich wachten ondanks dat de fiets in Aartselaar op voorraad was. Na enkele keren met de fiets gereden te hebben begon deze een krakend geluid te produceren ter hoogte van het tandwiel vooraan. afspraak gemaak bij fiets in Hasselt en laten nazien, de technieker kon niet dadelijk een oplossing vinden en zei dat dit euvel eigen aan de fiets en dit merk was, een beetje vreemde redenering voor een nieuwe fiets van meer dan 3000 euro bij thuiskomst heb ik dan zelf de zaak eens nader bekeken en de opening tussen de beschermkap die voor het tandwiel zit en het tandwiel een beetje groter geplooid met een dikke schroevendraaier en het krakend probleem was opgelost. nu wilde ik vanaf 1 oktober de fiets inschrijven en een plaat aanvragen wegen de nieuwe wet op de high speed e-bike. hiervoor naar fiets Hasselt want bij aankoop hadden we geen roze formulier ontvangen. ze gingen dit in orde brengen en mij melden als het beschikbaar was. na 2 weken nog steeds geen nieuws. na een telefoon van mij met de vraag waar het formulier bleef gingen ze het nazien en mij terugbellen. geen telefoon gekregen, dan maar weer zelf bellen en te horen gekregen dat ze het aangetekend zouden opsturen. toen ik vroeg hoelang het nog zou duren kreeg ik als antwoord "wij werken niet bij de post" ik dus dus nog steeds in blijde verwachting van de aankomst van ons roze formulier. het is onbegrijpelijk dat een keten zoals Fiets op deze wijze te werk gaat. ik vermoed dat elke normale klant bij hun slechts één keer iets gaat kopen. de medewerkers (filliaal Hasselt) lopen er bij zonder veel interesse. de technieker kloeg dat hij steeds alles alleen moest oplossen dit terwijl er in de winkel 3 verkopers waren en zijn motivatie hierdoor verdwenen was. aan al deze ellende heb ik als klant geen boodschap. ik verwacht enkel deftig geholpen te worden. hopelijk gaat de directie van fiets iets ondernemen, anders vrees ik dat vooral het filliaal te Hasselt geen lang leven gaat hebben. en om te eindigen toch nog een positief punt. mijn acculader was defect en deze is wel onmiddellijk vervangen kleine update op 14/11/2016 tot op dag van vandaag na een maand wachten nog steeds geen rose formulier ontvangen om fiets in te schrijven en te verzekeren. de klantendienst van Fiets melde dat het in behandeling was maar dat ze achterstand hadden. ik wacht nu al meer dan een maand :-( update 16 november en ja, na nog enkel telefoons gedaan te hebben naar de klantendienst van fiets heb ik vandaag van de postbode het rose formulier mogen ontvangen. het duurde dus juist 34 dagen om ons dit te bezorgen.
01.04.2017 Aniek Jacobs - 1/5
Op de webshop staat dat je fiets binnen 5 werkdagen kan afgehaald worden bij een winkel naar keuze. Maak hier maar 5 weken van. En verwacht ook niet te veel initiatief van de klantendienst of het filiaal om deze situatie recht te zetten. Ik heb mijn bestelling geannuleerd en mijn voorschot teruggevraagd. Hopelijk duurt het ook geen weken voordat dit geregeld is... Goede raad: bestel hier niets via de webshop.
07.08.2017 dimitri vandenbroeck - 4/5
Veel keuze

Categorie

Categorie: Fietswinkels

Lokaal: Hasselt

Regio: Vlaanderen